vrijdag 18 december 2015

Naar het concert. Vanuit uw luie televisiezetel.

Kort van stof? Het mag al eens.  Niet altijd hoef ik lang uit te weiden.  Soms kan het bondig.  Soms kan het gebald.  Zoals nu.  Ik wil u enkele tips meegeven.  Geen levensnoodzakelijke tips.  In bondigheid kan geen zwaarwichtigheid schuilen.  Neen, ik geef u enkele televisionele tips.  Geen series.  Geen documentaires.  Geen reportages.  Niks van dat alles.  De volgende dagen worden op verschillende zenders concerten uitgezonden.  Daarop wil ik even uw aandacht vestigen.  Zonder verdere uitleg.  Zonder ik de noodzaak voel u te overtuigen.  Enkel ter kennisgeving.  Aan u de keuze wat te doen.  Gewoon kijken? Toch opnemen? Of toch maar aan u laten voorbijgaan? U kiest. 
 
Zaterdag 19 december – Nederland 3, 22.10 – 01.20 uur: Innocence + Experience concert van U2.
Zondag 20 december – AchtTV, 01.50 – 03.35 uur: Trixie Whitley, live at AB.
Donderdag 24 december – Canvas, 22.50 – 00.30 uur: Adele, live in BBC-studio.
Zondag 27 december – Fox, 00.05 – 01.40 uur: The Common Linnets, The Wisseloord Sessions.
Woensdag 30 december – Nederland 2, 22.40 – 23.50 uur: Golden Earring, jubileumconcert Five Zero.
Donderdag 31 december – Nederland 3, 22.35 – 00.15 uur: Queen, live at Wembley 1986.
Vrijdag 1 januari – Canvas, 01.25 – 02.50 uur: Prince, Sign ‘O’ The Times 1987.
 
Voila, alles netjes op een rij.  Beknopt en gebald.  Zonder uitweidingen.  U ziet, het kan.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten