donderdag 16 januari 2014

Duimen voor Johan, Veerle en Felix.

The Broken Circle Breakdown is genomineerd voor de Oscars in de categorie Beste Niet-Engelstalige Film.  Ik denk aan het toneelstuk.  Ik denk aan de film.  Ik denk aan de muziek.  Tranen wellen op.  Maar ik laat ze niet de vrije loop.  Ik ben een man.  Ik hou me in.  Jawel, een zeker machogehalte is mij niet vreemd.  Het lijkt vreemd maar nu nog altijd, na zovele maanden, gaan alle haartjes nog steeds rechtop staan als ik die enkele woorden uitspreek.  Alleen al dat is best wel een Oscar waardig.
 
Nog één ding.  U hebt de film niet gezien? Haal die DVD in huis.  Kijk en laat u vollopen.  Laat u overrompelen.  Laat eindelijk Didier, Elise en Maybelle in uw leven.  Kijk en u zal mij begrijpen.  Kijk en u zal die Oscarnominatie volledig terecht vinden.
 
Om te eindigen, nog één tip.  The Broken Circle Breakdown Band trekt doorheen het land.  Langsheen de culturele centra.  Op één april staan zij in Gent.  In het NTG.  Er zijn nog mogelijkheden.  Er zijn nog kansen.  Aarzel niet.
 
Clip:
 
Soundtrack:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten